bullbak

igår var det bullbak på förmiddagen då det var kanelbullens dag, dem blev goda tycker jag =)
sen var jag uppe hos annie med lunch så åt vi och tjatade lite.
sen bar det av till sara och barnen och där åt jag bulle =) haha
sen slappade vi i soffan, edith lekte doktor och lite så!
när jag kom hem var jag helt slut, det var för mycket för mig..
kollade på pretty woman och vilade mig och sen åkte jag med en påse bullar till träningen, tjejerna blev glada!
hem igen och kolla tv och äta majskolv, göttigt!

idag får jag ha ett betydligt lugnare tempo.
frisören kl. 13 och sen slappa!!!!!

bjuder på en otroligt vacker före-bild innan klippning


Kommentarer
Postat av: Carola

Du är vacker oavsett om det är innan eller efter klippning :-). Kramar i massor

2011-10-05 @ 14:21:39
Postat av: Tessan

vill ju se efterbild också =)

2011-10-05 @ 18:25:08
Postat av: Mor

Väntar på efterbild jag också.

Spännande att se om en skönhet kan bli ännu skönare???

Kramis Mor

2011-10-06 @ 22:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0