vackert

paus i idol nu.
min röst går på två tjejer som vanligt.
amanda f och moa.
kom nästan lite tårar när moa sjöng fields of gold.
älskar eva cassidys version, den är fantastisk och moa gjorde väldigt bra ifrån sig!

veckan är slut och träningarna likaså.
avslutade med bastu idag med lisa och lisa, göt!
man känner sig extra ren efteråt =)

var på willys idag, det har precis öppnat här i Gislaved.
det var STORT och jag gick inte igenom allt.
ganska mycket folk som gick och snicksnackade med varandra och jag passade på att gratulera maria till hennes nya jobb. maria är/var min favoritkassörska på kvantum men hon har börjat jobba på willys nu!!
vi jobbade tillsammans på samuelssons back in the days (10 år sen)

imorgon blir det en mysfrukost på hotellet med min älskling
idag blev det ett glas vitt, handskalade räkor, aioli, ciabatta med flingsalt och olivolja och så lite avocado =)
mysigt

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, låter verkligen supergott! Älskar räkor!



Aha, så det har öppnat. Då börjar konkurrensen...

Jag är ju van vid Willys nu som jag hoppas att priserna i Gislaved inte skall skilja från dem här.

2011-11-18 @ 23:34:03
Postat av: Mor

Ja ha nu fattar jag. Hoppas frukosten var mysig.

Novemberdipp tillhör oss här i Norden tror jag.

Håll ut efter mörkret kommer ljuset åter.

Först kommer alla julljusen förståss.

Ju äldre du blir ju mer kommer förståelsen till varför våra förfäder varit så kloka. Kramis

2011-11-20 @ 00:45:41
Postat av: Matilda

Gillar också den versionen med Eva Cassidy! Var det nåt mer än Willys som öppnat..?

2011-11-21 @ 23:05:51
Postat av: johanna

gro & fägring har öppnat, verkar supermysigt! expert och sen en djuraffär

2011-11-22 @ 16:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0