löfte

lovade visst ngn att blogga så here it is!

helgen har förflutit på bra hittills, lyssnar sönder Moa Lignells låt When I held ya, fantasisk låt, fin text!!
i fredags åkte jag och roger till ss efter träningen på tacomys med tre små syskonbarn, inte så mycket mys just under själva matögonblicket men sen kollade vi på idol och åt snacks, det var mysigt!
lördagen sov vi länge sen var det återvinningsdags, vi fick åka två rundor och har nu lovat varandra att skärpa till oss och så fort vi har en kasse med återvinningen så åker vi med den i samband med träning/handling eller annat! vi har till och med gjort high five på det så bäst vi håller det...=)

på eftermiddagen hängde jag med familjen Thuresson och vi gjorde lite allt möjligt.
off för storhandling och sen hem och vänta på kömpes (Amanda B) hon kom med pizza och vi kollade lite på tv men pratade mest och fixade till dagens kaka och käkade glass med hemmagjord chokladkolasås som jag gör men som blir skitkonstig och väldigt olika från gång till gång, har ngn ett bra recept så posta det här i kommentarerna! tack =)

idag är jag lite nervös, haha.
jag ska ha födesledagsbrunch här för fina vänner, några saknas dock <3
nedanstående fina berlock till mitt nya pandora armband fick jag av Sara och Therése i födelsedagspresent



Cause baby, I tell ya
My heart is freaking out when I held ya
Even in the best of days
Love will be hard and hearts will be faking

Baby, you're listening
I see it in your eyes that you're listening
Do you even understand
I have to let go of your hand
I have to let go of your hand

Kommentarer
Postat av: Matilda

ÄLSKAR också den låten!! Ses sen! :-)

2011-11-06 @ 09:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0