friiiiday

Idag på jobbet fick jag ett samtal av en kollega som är runt 50 år.

Hon frågade Mig om recept på lax för hon skulle ha lite bjudning ikväll.

Så vuxen jag kände mig nu då!

Haha

Tipsade iaf om Olas lax med spenat och mammas lax med fetaost.

Jaha, kanske inte var så coolt ändå. Inget av recepten är ju jag själv upphovsman till!!!

 

Om några timmar kommer Liesl och jag kan knappt bärga mig!

Eftermiddag/Kvällen spenderas med ansiktsbehandling, snabbvisit hos kusinbarnen, träning och sen Bambu och filmmys med fina tjejer!!

Härlig dag <3

 


Kommentarer
Postat av: Car'

2011-11-14 @ 08:11:54
Postat av: Carola

Vadå mammas recept med Fetaost? Det är ju jag som har infört det i familjen. Fast gott är det i vilket fall som helst :-). Kram

2011-11-14 @ 08:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0