underbart

vilken fantastisk dag.
solen skiner och det är precis runt nollan men varmare i solen.
vaknade tidigt och har varit ute i nästan två timmar med mitt kusinbarn cecilia och lille rambo, deras hund.
vi hade inget rasande tempo men det var underbart härligt att få komma ut lite!
henja by runt två dagar i rad, det känns härligt.

ryggen är fortfarande besvärlig men jag tar lite tabletter men nu får jag inte ta fler idag.
ikväll vankas halv åtta middag hos annie och viktor och det blir nog vin också =)
ska bli så gott!
igår åt jag och roger supergott också, två lyxdagar i rad.

idag började jag morgonen med en våffla! snajsigt va??
jag ville verkligen inte gå in innan för det är så fint ute så det blir antagligen en promenad till senare!
nu tänkte jag röja lite och byta sängkläder å sådär, roger är och hjälper allan å bisse att flytta.
min starke man <3

ha en fin lördag gott folk, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0