tvätta

gårkvällen var Fantastisk som alltid när vi är med våra underbara vänner.
vi åkte alltså till jönköping och åt så got mat.
vi tog in en blandad tallrik som förrätt och till huvudrätt åt jag souvlaki på oxfilé och fläskfilé, väldigt fint kött alltså. till detta blev det ett glad rött - canti tror jag det hette, måste kolla upp det för det var mycket gott.
vi funderade på bio men kom fram till att åka hem till oss och spela spel.
jag vann =)) haha
vi fick med oss gigantiska påsar från hemmakväll också såklart =)

nu bär det snart av till föräldrarna i smålandsstenar där vi tänkte städa och tvätta vår bil, väldigt behövligt.
sen tiggde jag till mig lite lunch där också så det blir najs!
jag har avnjutit en mycket god frukost sponsrad av ICA Kvantum också, den hängde på dörren i morse, mycket smidigt.
de marknadsförde sitt nya bageri!

i eftermiddag när jag kommer hem igen så hoppar jag av hos Sara och Edith, blir nog en promenad och massa tjöt.
kvällen är vigd åt tv-soffan om jag lyckas konkurrera ut Rogers fotboll, wish me luck!

ciao

Kommentarer
Postat av: maja

whaaat? Frukost från Ica på dörren? Sjukt lyxigt!

2011-03-20 @ 12:41:04
URL: http://molly.shapemeup.se/
Postat av: Elin

Jag hade då ingen påse frukost på dörren. Varför fick du det? Vi bor ju ändå så nära menar jag :)Tack för igår fina du!! Puss

2011-03-20 @ 15:57:27
Postat av: Siv Larsson

Önskar er båda en bra kväll i soffan. Ni borde kunna enas om samma kanal... kramis!!

2011-03-20 @ 20:12:51
Postat av: Anonym

Önskar er båda en bra kväll i soffan. Ni borde kunna enas om samma kanal... kramis!!

2011-03-20 @ 20:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0