trötter

gar precis landat i soffan efter jobb och flytt av proffsens grejer.
det tog på krafterna alltså.
jag bar iofs inte så tunga grejer för ryggen pallar inte med det.
hoppas det värsta är över imorgon.

jobbet flyter på bra förutom att jag saknar min kära matilda, kommer nog sakna henne jämt =)

imorgon är det fredag och det ska bli så skönt med helg, har verkligen längtat, veckan har gått lite långsamt!

en sak som stör mig är i filmer/serie där tjejerna går och lägger sig med smink och vaknar med perfekt hy, läppglans och fin ögonmakeup! det händer ju aldrig i verkligen livet..irriterande.
eller är det ngn som lyckas vakna perfekt sminkad?

Kommentarer
Postat av: amanda

haha jag håller helt med. kollade på nån serie med pedro igår och var skitsur för att en skulle sova med massa smink och ett tjusigt rött läppstift. "AHMEN VISST! verkliiiigt!"

2011-03-24 @ 21:54:12
Postat av: Mor

Bra! kreativt tänk.

Också ett bevisa att inte tro på allt du ser i media.

Kram

2011-03-24 @ 22:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0