tearing up

gokväll alla mina läsare =)
jag har smileysjukan, jag måste slutta med smileys men de funkar rätt bra med dem.
=) ;) =( ;( osv.

biltvätten idag gick sådär, upptäckte lite repor och sen blev den nog inte helt ren heller..oops
vi får göra det snart igen, tog bara en timme att dammsuga och tvätta den när vi var två + att pappa hjälpte oss också!
fick god lunch, ostfylld baconinlindad kyckling och både ris och klyftpotatis, sallad och broccoli och så pricken över i:t, gelé

var hos sara och edith sen och vi gick till änderna och matade dem med skräckblandad förtjusning. jag var ingen hejare på att köra barnvagnen över snövallar heller, jag lär mig nog.
sen gick vi hem och lekte lite och jag unnade sara lite massage för jag är så snäll.

nu har jag kollat på solsidan och det är så roligt men tyvärr sista avsnittet redan...
sen avslutade jag med one three hill och lipade en massa så jag fick skallebank men åhh så bra det är!

nu väntar jobb imorgon och massage efter det, gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0