söndagsmys

gårkvällen var yummie med trerätters hos annie och viktor.
vi bjöds på champagne, vin och öl.
förrätt: baconinlindade dadlar och getost, pinjenötter, ruccola och balsamico.
huvudrätt: skaljdjurssoppa, bröd och egengjord aioli.
efterrätt: vit chokladkräm med flädermarinerade jordgubbar.
inte helt fel alltså!!!

idag träffade vi oskar och johan på förmiddagen då de presenterade en produkt för oss som vi köpte och ska prova. det är vitamintillskott.
blir nog kanske inget vi fortsätter med för det kostar mycket men ska bli spännande att prova lite iaf!

jag har softat en del och sen gick jag med elin och molly till kvantum och så gungade vi lite.
molly är så gullig som sitter och pratar med sig själv i vagnen!
tack för att det äntligen blev av vännen min ;)
sen har jag städat bland mitt smink.
jag ska börja sminka mig oftare för jag har så mycket smink så jag skäms.
bör inte köpa ngt förrän alla mina foundations är slut och alla mascaror!!
sjukt så mycket man köpt.

ser på sofias änglar nu och det handlar om en kvinna som har ms.
vilken hemsk sjukdom, den syns inte.
ett dolt handikapp, usch!

nu får vi se hur resten av kvällen ser ut, vi ska äta lite korv med bröd iaf!
ciao

Kommentarer
Postat av: Mor

Vilken middag ni blev bjudna på. Härligt att ni lagar fina middagar när ni träffas. För varje god middag manar ju till efterföljning.

Var var det för kosttillskott??? Kolla upp så det inte ger biverkningar. Du vet att jag manar till försiktighet med det som är k

2011-03-27 @ 20:12:11
Postat av: Anonym

Vilken middag ni blev bjudna på. Härligt att ni lagar fina middagar när ni träffas. För varje god middag manar ju till efterföljning.

Var var det för kosttillskott??? Kolla upp så det inte ger biverkningar. Du vet att jag manar till försiktighet.

Kram mor

2011-03-27 @ 20:16:32
Postat av: Elin

Tack för promenixen och för att du gungade med skruttan :)

2011-03-28 @ 21:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0