slut

ojoj några klagomål senare och just det faktum att jag ÄLSKAR att läsa bloggar gör nu att jag tar tag i det här igen.
det kommer bli lite tråkigt då min kamera är borta och jag inte kan blogga med bilder!

får väl försöka leta upp den men det är omöjligt.
är det verkligen ingen som har den hemma??

igår var vi på det nya stället som har ett så vackert namn som Hardy's.
jag drack cola =) vi hade sista festen med våra proffs typ. snart beger de sig hemåt.
fast vi ska spela lite volleyboll nästa vecka först!
annie gjorde mitt hår så fint igår, tack för det!!
men det resulterar i att jag antagligen får kämpa med att få det slätt igen idag.
jag funderar på att göra lite amerikanska pannkakor men vet inte om jag orkar.
vi ska röja förråden idag, lite vårstädning fastän det är snöööö på hela marken.
jag längtar till ikväll, en italienare och en grek ska vi till i jönköping, jisses så gott det verkar!

ANNIE var smashing i sitt röda läppstift igår så jag beställde ett till mig själv nu på morgonen plus en lip plumber.
allt från stylebytyra.se
spännande!!

http://www.stylebytyra.se/components/com_virtuemart/shop_image/product/L__ppbalm_Volume_4d7a68147520a.jpg
http://www.stylebytyra.se/components/com_virtuemart/shop_image/product/Lipstick_Extreme_4d7a666761cbd.jpg

ciao


Kommentarer
Postat av: Lotta westman

Det är aaaaasgod mat där! Pizzorna är helt fantastiska! :)

2011-03-19 @ 11:14:59
Postat av: Annie

Haha!! Du är ju go vännen.. Jag kommer nog våga angöra läppstift lite oftare nu:) du gjorde helt rätt i att beställa ett!!

O jag kan säga att jag shampoonerade mitt hår 2 gånger idag.. Det är priset man får betala.hihi. Ses om en halvtimme;) köss

2011-03-19 @ 17:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0