mumma

gårdagen flöt igenom snabbt och smärtfritt
idag har jag varit supertrött på jobbet och det gick lite segt ett tag men tog mig i kragen!!!
efter jobbet åkte jag med återvinningen sen kiropraktorn.
det är ju inget fel på mig utan jag får bara ont.
måste stå mer på jobbet och tänka på hur jag sitter osv.
imorgon får jag börja träna så det ser jag fram emot.
det blir lätta vikter då.
han sa att om jag i vanliga fall tar 70 kg i bänkpress så får jag nu ta 15 kg.
haha jag tar ju inte 70 kg direkt så jag får börja lätt så får vi se hur det utvecklar sig.
ngn som vet om man kan ladda ner ngt zumbapass? vill prova lite =)

handlade lite gott till kvällen det blev underbar fellinosalama, ciabatta, svamp, halloumi och avokado som jag och roger satte i oss, gud så gött det var!
snart ska jag bege mig till soffan igen.
ser lite fotboll och annat.
zlatan missade straffen nyss, synd! riktigt dålig straff.

krya på dig Annie, KRAM

Kommentarer
Postat av: Annie

2011-03-30 @ 07:46:34
Postat av: Marie

Ja, du kan ladda hem Zumba. Jag gjorde det från pirate bay. Det finns en liveversion som inte är en allt för stor fil, ca 650 gb. Kram!

2011-03-30 @ 20:46:17
URL: http://sweetmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0