knäckt

haha matilda var skitrolig på jobbet idag!
"nähä nu får jag gå och ta en frukt så jag inte får en wiplash-skada"
hahahahah jag dog.
låter ju kanske inte så kul nu men hon var så trött så hon nickade till med huvudet och rycker man då till så är risken stor att man får en wiplashskada...!

jobbdagen har flytit på bra och jag hoppas det fortsätter så i veckan.
lite klurigheter att ta tag i.
jag var hos massören efter jobbet och det var fruktansvärt, lipade nästan.
kiropraktiorn imorgon och inget gym, blä!
men bättre att jag ordnar upp min rygg alltså.
nu blir det isa isa isa Igen.
dyrt är det me, usch.

ikväll har jag stekt falukorv och gjort stuvade makaroner, det är så gott.
blev lite spenat och gurka också.
nu ska jag fixa lite snabbt i köket och sen över till Elin för en liten makeover!!
hoppas det blir bra.
ciao

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, det blev stuvade makaroner och korv för min del med... :)

Hoppas du får ordning på ryggen!

2011-03-21 @ 22:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0