spaghettiben

imorgon är det jobb igen, två veckor kvar till semester!
kommer bli rätt tufft nu att jobba två hela veckor, det är man inte van vid nu!
det är så bra att jag har en sommarjobbare som hjälper mig!
underlättar mycket.

idag har jag slappat i soffan, varit på gymmet, handlat på lidl och slutligen var jag med sara, ebbe och edith.
på gymmet cyklade jag i EN TIMME! det var svettigt men impad av mig själv som gjorde det, sen blev det ett bålpass på det! jag, sara och ebbe promenerade lite och hade det mysigt, han är en sån sötis!
sen pärlade jag lite med edith =)
hon var så söt, hon bjöd mig på en pepparkaka men jag tackade nej, då kom hon igen och sa: här är en som du kan ge till tessan! =) hon tror nog att jag och tessan är ihop, hihi.

nu ska jag kolla klart på keeping up with the kardashians fixa matlådor och sen sova!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0