slut

tittar på gossip girl, gillar verkligen serien!! sista avsnittet för säsongen dock, tråkigt.


så gårdagens halvåttamiddag gick bra
allt gick inte perfekt
laxen brann
jag glömde garneringen
vi kom tvåa iaf =)
vi serverade följande
hallondaquiri
löjromstoast och vitt vin
grillad lax, ugnsrostade primörer, sallad och örtsås och vitt vin
flädersorbet, citronmousse skivade jordgubbar, björnbär och minimaränger
kaffe och baileys

en härlig kväll som avslutades med kubb i regnet
molly var kvällens finaste prinsessa!

i morse var jag och roger hos morbror leif och inga-lill på en mycket härlig frukost!
becka och maaaakus va hemma me, mysigt =)
sen har det städats och sen kom rastlösheten och jag och annie åkte till lager157.
hittade ett par jeans, en supermysig hood och en tshirt till roger!

nu har jag ätit jordgubbar med flytande grädde (tackar min svåger för den kombon)
frossat i godis.
imorgon är det träning!!
ciao

    

missade att ta kort på efterrätten..


Kommentarer
Postat av: Carola

Kul att det gick bra i går kväll! Vad föll det på? Vem vann? Tycker iaf att allt låter jättegott och det som visas på bild ser ju fantastiskt ut!



Visste inte att Martin fått dig att gilla jordgubbar med flytande grädde?! Förstår mig inte på er :-). Jag vill ha den vispad jag.



Jag har huvudvärk idag men är på lite bättre humör än sist vi pratade iaf.



Kram

2011-06-19 @ 22:37:35
Postat av: Siv Larsson

Ser ut som om ni hade trevligt, Trotts branden!!!

Laxen ser ju fin ut på bilden och allt annat också. Synd att jag inte fick smaka..............

Kramis

2011-06-19 @ 23:09:34
Postat av: bellis

ahahahha vad jag skrattade åt "laxen brann" hahahahaha. lät så roligt!

2011-06-23 @ 20:43:27
Postat av: Tilda

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-12 @ 16:50:20
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0