sanningen

om sanningen ska fram..så var det idag på testerna ja.
vi hade snabbhets-, spänst och styrketest idag.
de två första kategorierna kommer jag få i semesterprogrammet, jisses.
jag börjar bli gammal nu alltså!
så fort det är spänsttest så blir jag så förbannad när jag inte klarar och när det dessutom går utför nu år efter år så känns det jobbigt...men nu kan det bara bli bättre ?!!
jag är ganska stark iaf, tur för mig att Julle inte är med i vårt lag längre för då hade jag legat i lä där också.

annars har det slitits hårt på jobbet idag och gulliga kollegor har jag som hjälpte mig på slutet så jag fick gå hem i tid! tack för det =)

nu har jag ätit tacos och dricker massa vatten, nästan 30 grader i vårt lilla hus.

roger lagar min cykel (han har hjälp av fler grabbar men dem smet på bilden!!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0