prepare

hejhej

nu är det Helg, det är skönt!
sen jobba en dag och sen är det FOO FIGHTERS! sen jobba en dag till och sen är det MIDSOMMARAFTON!!!

idag var jag uppe rätt tidigt och fortsatte med förberedelserna inför kvällens halvåtta middag hos oss!
elin, jarmo, molly annie och viktor kommer! mysigt =)
hoppas allt klaffar nu!

runt lunch var det dags för beach, jag och mickan mot annie och lisa.
jag och mickan vann med 2-0 och 2-1.
GÖTT! jämna matcher var det och jag undrar när man ska lära sig att man inte når så högt när man står på marken?? ngn som vet? =)

nu har jag och roger kommit hem från andra halvlek GIS - Tenhult..GIS ligger i div. 2, rätt långt ner och idag förlorade dem med 2-1 fastän de var en man mer, nicht gut! 2 anfall för Tenhult i andra halvlek mot en massa möjligheter för GIS..ajaj!

nu ska jag snoffsa lite och sen gäller det att vara fokuserad osv. inför kvällens match!
ciao


Kommentarer
Postat av: Elin

Har mycket höga förväntningar inför kvällens festligheter ;) Yummi!

2011-06-18 @ 17:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0