premiär

sitter i soffan, har lagt upp benen och vilar mig efter maten!
kollar på allsång på skansen, måns premiärprogram och han sköter sig fint tycker jag!! men jag gillar ju måns =)
just nu är det danny på tv, imponerande när de dansar och sjunger samtidigt alltså vilket september också gjorde innan..ngt jag inte var imponerad av var hennes byxor, ingen hit enligt mig.
hon är singel nu såg jag, ska bli intressant och se vem hon hookar upp med next!!

idag har det varit jobb och sen har jag varit på gymmet och cyklat 1 mil typ, sen lattjade vi lite beach..vi var elva stycken idag, lite segt att va så många men är ju kul när det inte är seriöst jämt =)

imorgon är det grillkväll på jobbet som jag håller i
tror allt ska vara ordnat och morgondagen flyter nog på bra!

på torsdag är det tester på träningen
snabbhet och styrketester, tagga!!!

ciao

Kommentarer
Postat av: Tessan

Läkaren tror det är menisken som spökar, hon har fått tid för undersökning i början av juli.



Ja men hör av dig om du är Falkenberg så kan vi hänga.



Förrästen, du har inte lust å beacha med mig i Mellbystrand 16-17 juli?

2011-06-29 @ 10:09:47
URL: http://thereselakatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0