midsommardagen

midsommar är över och jag visar den lite i bilder!
trad. firande på dagen och grill och mys med vänner på kvällen.
firade även oscars födelsedag lite =)
idag är det ettårskalas för min brorsson, ska bli mysigt att träffa hela familjen =)

har ett träningspass kvar denna vecka men tror jag håller på att få hälsporre eller har en lightvariant av det så det ska cyklas men gymmet är inte öppet förrän imorgon.
vet dock inte hur Jag ska kunna genomlida ett pass på träningscykel.
usch.
igår skulle emmy cykla hem på min cykel men det var punktering på den sa hon, jobbigt.
undrar om jag ska laga det själv, ge den till pappa eller lämna in den!

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0