glad midsommar

inte många som är inne och läser idag kanske!!
min morgon började med datorhäng som vanligt på en helg =) helg en fredag = gött!
har plockat lite här hemma, skulle behöva plocka mer men kvällens gäster får ta att det är lite skitigt!
åkte upp och köpte jordgubbar och lämnade återvinningen!
det har jag och roger blivit väldigt duktiga på, det är ju inte så jobbigt att ta med sig det när man ändå ska åka ngnstans!!

what are words med chris medina är ju en så fantastisk låt så det är inte klokt.
Lyssna nu om ni inte hört den!

nu ska jag få upp min kära sambo så bär det av till Smålandsstenar för traditionell midsommarlunch + köttbullar till oss barn! haha
sen ska det dansas runt midsommarstången ute på landet - idylliskt!!!
tremetersjordgubbstårta blir det också, yeeees.

ikväll blir det party


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0