du är vad du äter

nu sitter jag och nördar mig med alla bloggar jag läser - ofta =)
kollar också på du är vad du äter, anna skipper är väl inte min favorit men gillar programmet iaf!!

jobbat idag igen och har fortfarande massor att göra men sak för sak får man ju ta!
sen var det träning.
vi sprang lite och sen var vi inomhus och körde stationer, kunde inte köra fullt för jag har fortfarande rätt ont i ryggen men körde på så gott jag kunde.
kommer kännas i kroppen imorgon alltså!
men skönt att svettas ut ordentligt, fick upp pulsen ordentligt idag och det är ju najs!

idag har jag kommit på vad lille brorssonen ska få i ettårspresent, nu ska jag bara fixa det också!!
ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0