dålig aktivitet

idag var jag och tessan och hälsade på nyförvärvet i familjen Thuresson.
söööötisEbbe!
han var snäll, söt, mjuk och underbar =) hans mamma var snygg!!

 

annars har jag svettats hela dagen som alla andra.
försöker vädra ut lite här hemma men det är typ 28 härliga grader inomhus..
jag och länkinen var ute och gick en runda innan, har ont i ryggen fick typ ryggskott i lördags och det sitter i men är mycket bättre, hoppas på mirakelhealing tills imorgon för då är det gemensam träning igen!
har bakat pizza och ätit, väntar på roger som ska komma hem från innebandyn så kanske det blir en film!

hittade en lista i utkastet som jag gjorde för några dagar sen men den försvann...
lånad av ptfia.se

Matvanor:

Bästa maträtt? grillat!
Bästa efterrätt? marängsviss
Bästa dryck? oboy
Hatdryck och maträtt? öl är äckligt och mcdonalds =(
Bästa alkoholdryck? vitt vin eller en fruktig drink
Använder du smör på smörgåsen? bregott
Smågodis eller färdiga påsar? är svag för smågodis trots alla äckliga fingrar som kan varit i det...
Bästa soppan? "mammas" fisksoppa
Favoritglass? häägen dazs

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? jobbar som säljkoordinator
Vad vill du bli? det har jag inte kommit på än!
Trivs du med ditt jobb/din utbildning?  absolut!
Är lönen viktigast?  man vill alltid ha mer =)

Lite allt möjligt:

Har du barn?  Nej, men förhoppningsvis senare i livet
Är otrohet okej? Nej
Älskar du någon?  Ja
Betyder familjen mycket för dig?  Massvis
Vart åker du helst på semester?  åker helst ngn varm stans på vintern eller till NY!
Bästa klimatet? Vår/sommar
Hemmafest eller krogen?  Hemmafest med vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0