amazing

är hemma igen efter en fin minisemester i köpenhamn/helsingborg.
vi har sett foo fighters och det var BRA!
viktor köpte foo fighters dvd back and forth som vi tittat på precis,
chills all over alltså!! nu vill jag se dem igen =)
köpenhamn och helsingborg bjöd på fint väder och vi tackar lisa och tom för gästfriheten!
ett besök på ebbas fik hanns med och jag är nöjd med min omelett, nästa gång kanske jag ska prova ngt nytt dock!

idag har jag jobbat och jag var fokuserad och fick mycket gjort, bra där!
sen hojade jag och tannis till träningen och fy som det regnade på oss men duktiga var vi som cyklade.
tränade hårt idag, sex varv med sex olika stationer, 30 sek. på varje och vila i 30 sekunder.
tror dock jag har fått hälsporre så i helgen får det bli ett cykelpass istället för löpning och så ska jag försöka ha bekväma skor, ska googla lite på hälsporre också.
cyklade och handlade på ica sen me, tungt var det på hemvägen men härligt me!

nu ska jag plocka lite här hemma sen ska jag lägga mig och läsa min topp hälsa och sova!
imorgon är det midsommar och vi startar med midsommarlunch hos mamma å pappa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0