trötter

godmorgon!
helgen är här vilket är skööönt.
igår fixade jag en del ärenden och på kvällen tog jag ett fotbad, läste bok och låg i soffan där jag även somnade!
steg upp vid åtta idag och har varit ute och sprungit och ätit frukost och sådär!
nu ska jag åka göra mig iordning för dagen och sen blir det tippen och slänga en söndrig stol och ngt mer kanske!

sen ska jag till Care och plocka ögonbrynen, färga lite me kanske =)
sen blir det lunch med Linn, mysigt!

i eftermiddag åker jag och Roger till Jönklöping för IKEA, Team Sportia. käka med Amanda och Pedro och sen ska vi gå på bio, Bad Teacher ska vi se! blir nog nice.

Jag och Roger skulle ju hållt oss från sötsaker till nästa fredag men vi sket i det igår och käkade ändå =)
finns risk att det blir ett besök på HEMMAKVÄLL idag, jisses så gott godis !

fullspäckad dag, Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0