trötter

hola!
det är bara tisdag och veckan går allt lite segt tycker jag..
men jag får mycket gjort på jobbet och det är härligt!

efter jobbet idag tog jag en cykeltur till samhället.
bibblan, systemet och konsum.
har köpt rengöring till diskmaskinen som jag kört nu, ska se hur det blev!

väl hemma lagade jag mat.
pannkakor, bacon och lite annat plock!
blir gott imorgon.
hoppas det blir några pannkakor över från våra lunchlådor så jag kan ha kalla pannkakor med smör och socker på innan beachen.
ska spela onsdagsbeachen i Ljungby imorgon kväll och skulle spelat med Amanda men hon var sjuk stackarn men Julle ställer upp för mig, blir roligt!
sen ska vi (lisa och linn) till julle och jocke efteråt och spana in deras hus och nalla lite käk =)
blir en härlig dag!! stressigt efter jobbet men när vi väl är i Ljungby så blir det kul att spela!!

ciao

Kommentarer
Postat av: Tessan

Åh va kul att de blir Ljungby! Nästa vecka ser jag framemot detta =)

2011-07-06 @ 07:57:37
URL: http://thereselakatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0