sluuuuut

hej!

igår var en härlig dag som bestod av städning =) sen cyklade jag och Annie Abborrakull-rundan, så jobbigt men kul =) helt svettig men svabbade av mig lite hos annie och sen åkte jag till Sara och Ebbe.
Han var lite "gnällig" och gillade inte tanten = mig...haha
nää då han är så jäkla söt lillplutten!
sen kom Edith hem och vi hoppade studsmatta och gjorde ett trick och sen kastade hon vattenballonger lillskruttan och hennes kära mor kastade på mig - fiifan!

på kvällen kollade jag på no strings attached och åt massa godis, det var nice.
nu ska jag inte äta ngt sött förrän fredag!
den där filmen var förresten väldigt bra och jag både skrattade och grät! härligt

idag har det varit jobb som vanligt, det gick bra.
kommer verkligen sakna min sommarjobbare som är så duktig, ska berömma henne imorgon =)
sen var det löptest idag.
sänkte mig med nästan 40 sekunder men är inte nöjd än. fast idag var jag nöjd.
gamla jag har såklart ont ngnstans igen men snälla lisa masserade min vad efter passet så det ska nog bli bättre.
det är liksom som en liten knuta, ngn som vet vad det kan vara?

funderar på att åka och köpa rengöringsmedel till diskmaskinen för den luktar så unket efter att vi diskade lökbyttor i den! BLÄ
känns lite onödigt att ta bilen till affären för det dock så jag går nog ut och köper det på lunchen imorgon istället!

oj massa babbel.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0