semester =)

blev ett par dagar sen jag skrev så ska väl berätta vad jag haft för mig =)
i onsdags var det jobb sen plockade jag upp linn å lisa och vidare till Ljungby för onsdagsbeachen!
Jag spelade med Julle och det gick Dåligt för oss.
Vi mötte killar och spelade på 2,40 så jag skyller på det.
sen fick vi lämna WO för Julle hade ont i sin mage stackarn.
jag drog till min axel första bollen när jag skulle serva och sen på vägen hem gjorde det hemskt ont..
vi var hos julle och jocke i deras fina hus och fick frallor, smarrigt!
när vi körde hemåt började oljelampan lysa, haha.
ringde roger om lite råd och tillslut när jag fyllt på så såg allt bra ut igen, haha. värdelös på bilar.

i torsdags vaknade jag med en smärtande axel och åkte till jobbet.
fick en tid hos en massör och vi körde rygg, axlar, nacke, vader och hälsenor. 
hälsenor, vilken smärta med massage där alltså.
känns som axeln blivit lite bättre till idag och jag kör på med voltaren gel!
misstänker att det är en sträckning / bristning.
känner mig väldigt trött i den och borde inte sitta här och knappa.
sen var det träning och jag kunde vara med på en del, fick cykla och sen hoppade vi!
jobbigt när man använder sin stackars arm till allt..

idag var det sista dagen på jobbet innan semestern och jag blev precis klar med allt jag skulle, skönt! får se om jag går in ngn dag på semestern, kan vara skönt!
nu ska jag slänga ihop en pastasallad och sen ta hand om lite tvätt och annat.
slappa i soffan och ikväll blir det Bambu och inflyttningsfest

mycket tjöt här ja..

förresten, sa jag att jag har Semester! <3


Kommentarer
Postat av: Carola

Önskar dig en härlig semester systeryster!!! Här ösregnar det :-(. Har tvätt ute, undrar hur smutsig den blir? Vittvätt + regn känns inte som någon bra kombo ...



Har USB-minnet kommit fram?



Kram storasyster

2011-07-08 @ 14:58:11
Postat av: Matilda

NJUT av din semester kompis!! Miss u! Jag hör av mig nästa vecka om jag kommer iväg till G-ved!

2011-07-08 @ 15:04:18
Postat av: johanna

syster, ja det kom fram. tack så hemskt mycket! ska sätta mig i helgen...



matilda, can't wait!

2011-07-08 @ 16:36:23
Postat av: Julle

tack snälla gulle för att du kom på besök! Magen är ok sen dess, den lever sitt eget lilla liv...Vad hände egentligen med din axel? Kollat det? Pusskram

2011-07-12 @ 18:47:15
Postat av: johanna

Hej Julle,

jag drog till typ 3 fästen så överansträngning eller bristning eller ngt. jag har varit på massage två gånger men den är inte bra än men bättre!!

2011-07-14 @ 09:07:48
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0