schtekigt

      

slängde in lite bilder.
ni ser den eminenta kycklingsalladen som jag skrev om i ett annat inlägg!!

så söndagen passerade med lite slapp, rustashopping, städning och säng med Sara och Ebbe hela kvällen! hann träffa Edith också lite, mysigt!
jag har kollat på cocktail också, den gamla klassikern.
är dem på jamaica ? i så fall vill jag åka dit.

igår började jag dagen med 5 km löpning sen gjorde vi oss iordning för att åka till Båstad och tennisveckan.
jag vann biljetter på jobbet så vi såg robin söderling träna med andreas vinciguerra, sen s¨g vi ernst billgren som tillsammans med robin gjort ett konstverk "non violence", snyggt!
sen var det match mellan spanjkoren robredo och italienaren volandri.
volandri vann då robredo klev av banan med skada.
vi åkte hemåt och oljan krånglade igen!!! vi var inne på stadium outlet men vi köpte bara varsin vattenflaska.
när vi kom hem tränade vi i henja by, jag körde mitt hopp-pass och roger gymmade.
hem och slänga ihop mat, duscha och snabbstäda sen kom annie, viktor, oskar och emmy och vi kollade på filmen "Just Go With it" med Aniston och Sandler, den var inte superbra men lite rolig..men lite för förutsägbar och jobbig..

om en stund ska jag på massage, har fortfarande ont i axeln.
sen ska jag luncha med kusinlotta som sommarjobbar här i gislaved och sen måste jag handla mat! frysen ekar tom..ska nog städa kylen också lite innan jag handlar!
nu ska jag läsa klart alla bloggar jag läser och ikväll blir det hopp-pass med lisa, får se när jag tar min 6-kilometare!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0