running

godmorgon!
igår var det onsdag och dagen började med en tur till jönköping med Sara och finaste Ebbe.
Vi shoppade och åt lunch och hade det trevligt.
jag hittade en hel del =)
nu får jag nog vara lugn ett tag!!

vi kom hem på eftermiddagen och då la jag mig och vilade lite och läste ut min bok, Stockholm Rosé, den var inte så bra...fast kul att ha läst den iaf!
sen förberedde vi grillkväll, annie, viktor, oskar, emmy och lollo kom och grillade sen kollade vi på fotbollen.
Svenskorna förlorade ju, japanskorna var bättre. sketans bananer, jag som hade tippat på Sverige!
bronsmatch på lördag, får se hur den går.

om en och en halv timme ska jag befinna mig på elljusspåret och springa 7.5 km.
undrar verkligen hur detta ska gå.
är helt slut i benen efter massage och träning, känns som växtvärk!
men det är bara att ge sig fan på det, det kommer nog inte gå så fort.
sen bär det av till smålandsstenar där jag ska bjuda svägerskan på lunch och leka med lillplutten A =)
ikväll blir det nog beach! najs

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack för dina härliga och peppande kommentarer hos mig! Blir lika glad varje gång :)

2011-07-14 @ 10:49:03
URL: http://rebeccassida.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0