iiihhhh

 lördagen är här och har snart passerat!
bambu igår var bra men jag saknade verkligen champinjonerna på buffén!
det fanns INGA.
trevligt sällskap var det iaf =)

idag åkte jag, roger och oskar till halmstad-travet där vi också träffade madde och mimmy!
vi spelade lite och totalt gick jag -8 kr.
satte ett osannolik sista bet.
satte 80 kr på plats på 4 högoddsare och fick in 3 av dem, 372 kronor vann jag då!
sen hade vi lite system å sådär som inte gick någe bra.
det har stekt på härligt i solen idag och travet var FULLT av folk.
på vägen hem blev det en burgare i Åled och till lunch hade jag tagit med pastasallad till oss.
har tagit receptet från lager 157s pastasallad.
den är super!
pastaskruvar (i färg), stekt kyckling, cashewnötter, mozarellabollar, cocktailtomater (hela) och blanda allt med pesto! serveras med grissini. så nice!

nu är det kvällen och jag tror det blir soffhäng.

imorgon hoppas jag på dejt med dessa fina =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0