hot hot

hello!

söndag och jag har varit uppe sen sju typ...
jag har läst bloggar, aftonbladet, städat kök och toa, ska bara dammsuga och torka golven..roger är inte uppe än så han ville inte att jag dammsuger riiikitgt än =)

igår var en bra dag och den avslutades i jkpg med roger, amanda och pedro.
vi var på a6 och ikea. jag köpte ett maghjul, en långkjol och ett linne!
skrivbordsstol hittade vi ingen på ikea så det får bli en från jysk som vi tittat på.
sen var vi på O'learys och käkade. jag och roger tog burgare med strips och massa göttigt!! den var riktigt god och vi lade till 50 kr på varje så blev det biospecial så nu har vi två biljetter till nästa gång vi ska gå =)
sen var vi på hemmakväll och sen bio - bad teacher, den var rolig!!
men som jag alltid säger nu för tiden, den behövdes ju inte ses på bio =)
det är skönt att komma iväg lite ibland och det var roligt att träffa min fina amanda och pedro!

nu ska jag försöka dra ihop lite beachande och så ska jag förhoppningsvis träffa Sara, Ebbe och Edith idag me!



ciao

Kommentarer
Postat av: karolina

Älska hemmakväll!!

2011-07-12 @ 16:50:52
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0