hoppppp

hej hopp,

ja vad jag gjort idag vet ni kanske men jag var ju på massagen och det är ju sjukt att man kan känna smärta på så många ställen. men det var skönt att få en genomkörare till.
min axel är ju inte bra än men ska ju beacha till helgen, kanske får köra underarmsserve.
får se till att få till ett beachpass också innan lördag!
sen lunchade jag med kusinlotta vilket inte var det lättaste, inget öppet i gislaved under sommartid typ men vi gick till pizzeria victoria och tog varsin kycklingsallad och ramlösa iaf =) mysigt att ses lite!
sen blev det storhandling på ica.
varför tar jag inte vagn när jag handlar och varför är brödet först?? då lägger man det i botten och sen är det MOS under all frukt och mjölk när man kommer till kassan.
nu har vi nog grejer hemma så vi klarar oss till nästa vecka.
kanske får fylla på lite färskvaror dock!

nu ikväll så sprang jag med linn och lisa och sen körde vi hopp-passet, nu är man lagom mör alltså!
har ätit och ska hoppa in i duschen.

ikväll blir det allsång hos annie och viktor!! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0