fejat

hello,

7,5 km gick bra igår, det var tungt, det ska jag inte neka till.
efter jag sprungit bar det av till smålandsstenar där jag lagade spaghetti och köttfärssås åt karolina sen lekte jag med alfred och han nynnade med lite när jag spelade piano =)
på kvällen var jag och roger hos annie och viktor (ovanligt =) )
vi såg en film som var rätt bra, minns inte vad den hette..annie eller viktor, skriv i kommentaren vad den hette för den var sevärd tycker jag! vi åt marängsvissgladd också, naaaajs!

idag har jag städat toan ordentligt, alla skåp och rensat bland smycken osv.
ska köra en traderarunda när jag orkar för en hel del jag vill bli av med.
jag har fixat käk också, pytt i panna på färskpotatis och supergod kabanoss! lite svamp och ägg och rödbetor blev det till!
har kollat lite på beach också på volleykanalen.se
om en halvtimme ska jag, tessan träna med mickan och annie, ska bli blött och kul!!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0