5a

hej!

beachträningen i fredagens regnväder gick bra.
jag och tessan vann alla set =)
bra träning inför lördagens match.
på kvällen på fredagen så fixade jag kycklingsallad och sen såg jag filmen "how do you know", den var rätt dålig.

i lördags bar det tidigt av till mellbystrand med tessan.
vi gick obesegrade genom gruppen, förlorade ett set där..
sen i åttondelen vann vi enkelt, ena setet med 15-2.
i kvartsfinalen var vi för trötta och slarvade och låg i underläge hela tiden.
förlorade första set rätt klart, vände underläget i andra set och vann det.
i tredje set förlorade vi med 15-13, jag missade serven sista bollen och det grämer mig verkligen.
det var väl inte där vi förlorade för vi fick jaga hela detta setet också men fy så suuuurt.
jaja en femteplats i vår första turnering iaf.
det var skitkul under dagen!
det man märker skilland på hos oss och när vi spelar mot såna som är vana beachspelare är deras tålamod och förmåga att gå efter varje boll.
vi var nöjda med våra servar och vårt anfall!!
dagen började med kraftiga vindar och svart himmel men framåt lunch kom en underbart blå himmel och en strålande sol!
det stramar på min rygg idag...
vi tackar vår hejarklack från igår!
roger, annie, viktor, ricky och lenny - TACK.

idag har jag kollat in anna och fia i semifinal på swedish beach tour på volleykanalen.se
dem vann så kl. 15 är det final!

i eftermiddag ska jag till Sara och sen åker jag till Smålandsstenar och sover där i några dagar och passar Alfred =) blir ngn tur tillbaka till Gislaved dock, imorgon kväll spelar vi beach!!










Kommentarer
Postat av: Tessan

HAHA pal, du ser lite skräckslagen ut på första kortet ;)

2011-07-18 @ 20:59:31
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-07-31 @ 20:26:58
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0