vilken tand?

idag slog jag en pling till tandläkaren för att det känns som jag har hål och jag har dessutom halva priset på allt ett halvår till efter att jag drog ut min visdomstand så jag kände att jag kunde passa på! fick tid nästa vecka iaf.
när jag sitter och pratar med telefonisten, hon är väl sköterska också antar jag men hon börjar med att fråga om jag kan vänta, jaha...då väntar jag några minuter sen säger hon att det inte ligger ngn undersökning på gång för mig, nä men det vet jag väl men det isar i mina tänder, vilken  tand är det du har hål i frågar hon då!!! är det inte därför man går till tandläkaren för att konstatera ifall man har ngt hål? hahaha jag sa såklart att jag inte visste iaf!

fullt ös på jobbet nu, lär upp min efterträdare också!
ska börja lära mig mitt nya jobb nästa vecka tror jag =)

ikväll har jag varit hos kiropraktorn och "bråkat" lite..
varför använder dem alltid det ordet när de ger sig på ens kropp?? lite töntigt va?
ska kyla tre gånger om dagen på tre olika ställen, det tar ju evigheter men vill man bli pigg i kroppen och inte ha ont så är det väl bara att lyda, lätt träning på torsdag och återbesök på måndag.
han sa ngt som var så sant.
ja egentligen vill jag förbjuda dig att träna överhuvudtaget men jag vet hur det är med er elitidrottsmän/kvinnor, ni lyssnar ändå inte =) så sant..på fredag är det fullt ös igen på träningen för mig och på lördag möter vi Linde!

han sa förresten också att jag skulle ta en liten promenad innan jag satte mig i bilen så inte höften hoppar tillbaka igen...hur tolkar ni en kort liten promenad? jag tog två varv runt parkeringen!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hoppas du blir bättre! <3 Längtar till shoppardagen!:D

(Jag och min Bekka har skaffat en blogg tillsammans)

2011-01-18 @ 21:50:38
URL: http://supersnillen.blogg.se/
Postat av: Lotta

Maila mig!

Jag har inte hört om ditt nya jobb!!

Du måste ju berätta sådant!!



Kramar i massor

2011-01-19 @ 14:50:40
Postat av: Siv Larsson

Runt pakeringen var troligen inte lång promenad även om det blev 2 varv.

Femton minuters promenad hade nog varit lagom.

Hoppas det känns bättre tills i morgon.

Kram mor

2011-01-20 @ 23:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0