taconight

igårkväll var vi hos våra fina vänner elin och jarmo och deras flicka molly!
annie och viktor var också där.
vi lagade tacos och jag åt en massa mat, så himla gott det är!
längtar lite tillbaka till NY och den mexikanska restaurangen vi var på, wow!!
till efterrätt hade jag och roger fixat fruktsallad och vaniljkesella, supergott ihop..fick dock göra vår egen vaniljkesella då den var slut i affären.
jag tror jag gått och blivit laktosintolerant...kan man testa det på vårdcentralen?
jag ska försöka utesluta allt nästa vecka och ser om min lilla mage mår bättre!!

vi spelade spel igår också, haha det var roligt och jobbigt.
absolut överens och tp.
tp - genusupplaga, behöver jag säga att jag inte vann?

nu har jag ätit en stadig frukost här och ska göra mig iordning tänkte jag.
eller blir nog mjukiskläder idag, har träning kl. 17 så känns lite onödigt att göra sig iordning!
drar till smålandsstenar, familjen och syskonbarn!!
kvällen är oviss, men blir nog let's dance i tevesoffan!

ciao

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hejje! Vad kul att du läser och kommenterar hos mig! Blir jätteglad :D När det gäller laktoskänslighet så kan man nog testa hos läkare, men jag gjorde som så att jag uteslöt all laktos under ett par veckor och märkte att jag mådde bättre och då drog jag den egna slutsatsen att jag var känslig. Nu - efter att ha ätit laktosfritt i ett år klarar jag av att äta "vanlig" mat igen. Så det kan gå över. //Rebecca

2011-01-07 @ 14:16:42
URL: http://rebeccassida.wordpress.com/
Postat av: Carola

Tack för att du kom och åkte skridskor, målade naglar och lekte med dina syskonbarn. Moster står HÖGT i kurs! Nu ska jag sova en stund innan det är dags för tårtorna. God natt! KRAMAR i massor. Ses snart igen.

2011-01-07 @ 23:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0