mamma mia

sista lediga dagen är här. det är ju kort vecka dock, fast träningen drar igång med full fart imorgon
jag känner mig utvilad men hade ändå hellre varit ledig än sjuk förra veckan..!!

igår var det ytterligare en slappedag!
kollade ifatt mig på säsong 2 på Hipp hipp..
på kvällen kollade vi på avsnitt ett säsong tre !!
en del är kul =)
annie är rolig att kolla med för hon skrattar bara hon ser en karaktär =)
sen kollade vi på mamma mia, gör mig ressugen som fasen.
får ta med min kära hälft och åka iväg i sommar!!!
grekland lockar nu.
ngn som varit i grekland och har lite tips på vart vi bör åka??
eller ngn annanstans för den delen!

idag står en promenad med roger på schemat, handla till veckans matschema och ev. bambu med elin, jarmo, annie och viktor!! roger ska bara vakna och säga att han vill först =)
räknas bambu till shoppingstoppet?? äsch man måste ju äta!! haha

kram till er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Dom är både snygga OCH sköna! :D Köpte dom på New Yorker! :)

2011-01-04 @ 23:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0