day off

ledig idag och imorgon och det är ju superskönt!
började dagen med havregrynsgröt och leverpastejsmörgås!!
därefter begav vi oss till hestra i snöovädret för två timmars bollträning, känns gött att ha den gjord nu.

har käkat kräftpasta nu och om en halvtimme tar jag med mig linn och lisa för att handla.
mamma som jag är så tänkte jag ställa upp för dem eftersom de inte äger ngn bil!

ikväll är det taconight hos Elin och Jarmo, dock ska jag och Annie fixa maten.
Det blir lite bus och mys med Molly innan hon somnar också.
jag ska fixa fruktsallad ikväll och tänkte servera vaniljkesella och keso med passionsfrukt till, låter gott va??
får se var det blir i fruktsalladen.

försöker följa GP-finalen på volleykanalen nu men det är inte så bra sändning tyvärr!
tror Engelholm leder dock!

dåligt kommenterande på sistone, är ni inte med mig??

det har gått 6 dgr i januari och jag har klarat mig igenom 4 st. klädkataloger utan att vilja beställa ngnting, känns sunt och bra!

kram på er


Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar: Tack för kommentaren! Jag ska försöka att vänta med frukosten imorgon men jag är oftast jättehungrig när jag vaknar och känner mig inte som en människa förrän jag fått i mig något. Men det kanske räcker med ett glas mjölk =)

2011-01-06 @ 18:35:29
URL: http://nomorechips.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

hej hej kul att du börjat läsa min blogg :-) Nix jag har inte gjort headern själv, länk till hon som designat finns längst ner på min blogg. Tjing!

2011-01-06 @ 19:15:37
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: Siv Larsson

Härligt att katalogerna bara njuts med ögat.

Vi hörs.

Kramis

2011-01-07 @ 08:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0