utflykt

uppe tidigt fastän det är helg =)
frukost var äckligt idag, så är det ibland..usch!

nu ska jag borsta tänderna och sen bär det av mot GeKås och sedan lite shopping i Kungsbacka innan jag anländers hos syster! ska mysa med henne och barnen och hinna med ett pass på löpbandet på friskis =)
ikväll blir det melodifestivalmys!!

igårkväll tränade vi boll sen var jag på gymmet med mitt nya gymkort, fick bli hälsolyftet då jobbet sponsrar en del där!
dålig femkilometare dock..eller jag sprang i 10+10+8 minuter. så klen igår..
inte så bra att springa efter bollpass för mig tydligen.
hämtade chilithai sen och kollade på Due Date med grabbarna!

ha en fin helg, kram

Kommentarer
Postat av: Karolina

hej Palle. :)

Nu hamnar du i min länk-lista.

Lycka till i helgen!

2011-02-05 @ 09:50:23
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Johanna J

JAG SAKNAR DIIIIIIG!

2011-02-05 @ 11:13:15
Postat av: Si v Larsson

Frukost är viktigt. Drick vatten först så brukar det pigga upp även om det är tidigt.

Kramis

2011-02-06 @ 19:28:30
Postat av: maja

Vad är det du jobbar med Johanna?

2011-02-10 @ 20:14:34
URL: http://molly.shapemeup.se/
Postat av: johanna

jag är säljassistent, koordinator på ett företag i smålandsstenar!

2011-02-11 @ 14:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0