kniven mot strupen

hej!

längesen igen, sorry..
idag är det kniven mot strupen för oss.
vi har tre matcher kvar i serien. vi behöver sju poäng till samtidigt som Örebro inte får ta några mer poäng.
idag möter vi Katrineholm, tvåa i serien tror jag, absolut ALLT att vinna.
det har varit en jäkligt tuff säsong och vi har inte vunnit en match sen i oktober så varför inte slå till och göra det idag.
vi har ändrat lite på upplägget för idag så ingen morgonträning.
istället blir det en fin promenad i solen innan vi samlas på Carlssons matsalar kl. 11 för lunch.
Den brukar vi ju äta där iofs =)
funderar på att slänga ihop en banankaka tills dess, har en massa gamla bananer!

efter matchen som vi ska vinna ska jag träffa Sanna Schullan Schultz, ska bli supernice.
blir en fika eller mat!!

ikväll vidare till Smålandsstenar för melodifestivalmys med syster och syskonbarn hemma hos mamma å pappa!

igår passade vi barnen en liten stund och jag och M bakade underbart goda choklarbollar.
tyvärr skickade jag med alla tillbaka till SS men då kanske jag lyckas norpa en till kvällen!!!

ciao

Kommentarer
Postat av: Carola

Nu var det ju inte du som skickade med dem utan Roger. Tänkte nästan att du kanske ville ha dem kvar:-). Inte fick du någon i går kväll heller:-(, Sorry!

Tack för en härlig kväll iaf! Mathilda och Gustaf är helnöjda med att deras favoriter gick vidare:-)

2011-02-20 @ 22:06:37
Postat av: Carola

Fast Gustaf sa på vägen hem från Rya att "dom blåa sugde":-). KRAM

2011-02-20 @ 22:07:28
Postat av: Siv

Roligt att du skriver lite igen.

Upplägget kanske inte var det bästa inför matchen.

Det heter ju att morgonstund har guld i mun. Gamla ordspråk talar sällan osanning.

Cholkldbollarna var förnämliga. (Jag knep en).....

Kramis

2011-02-22 @ 20:47:56
Postat av: bitte



Hej tävlar ut en snygg shoppingkasse på min blogg ifall du vill va med.

http://www.lovemercury.se/?p=2638

2011-03-15 @ 09:59:12
URL: http://www.lovemercury.se/?p=2638
Postat av: Tessan

Fröken Larsson, vad har hänt med din blogg? :)

Nu har du ju all tid i världen till å uppdatera!

2011-03-15 @ 19:43:52
URL: http://thereselakatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0