nytt försök

jaha, tycker ni jag ska ta upp försöket att börja blogga lite mera??
har så ont om tid på veckorna och om jag ska blogga vill jag egentligen blogga oftare än jag hinner!

jag har blivit faster igen, min bror Magnus har blivit pappa till en liiiiiiten rackare, en pojke.
på söndag hoppas jag att jag lyckats jaga bort förkylningen som härjar hos mig!
mår jag bra imorgon och vädret är okej så beger jag mig till min bästiz i jönköping, ska bli supernice.
shopping, god lunch och kanske ngn fika!!

nu blir det en god natts sömn och jag tycker att rätt idol vann idag!



Kommentarer
Postat av: Matilda

JA! Tycker du ska blogga mer! Har du någon bild på din lille nephew??

2011-12-10 @ 00:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0