mys

mysig tredje-adventsfrukost har intagits som ni kan se på bilden =)
sov gott i natt, vilket jag (nästan) alltid gör!
det är inte alla förunnat att sova en hel natt!!
i'm lucky

idag är det pappas födelsedag!
vi ska fira honom och i eftermiddag kan jag visa vad han fick!
det är min syster med familj som kommer saknas på dagens familjemiddag men så är det ibland när man inte bor riktigt nära. vi är ju ändå inte utspridda över hela Sverige eller världen så det får man väl vara tacksam för!

nu ska jag slå in några julklappar för det blev inte så mycket inslaget igår.
hörs senare!

förresten vann hylte mot örebro med 3-2 igår, alltså ingen trepoängare för hylte.
that makes me happy =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0