morgonstund har guld i mun

godmorgon,

mår lite halvkrassligt fortfarande men bättre idag iaf!
om en stund bär det av till jönköping som sagt, till amanda =)
lisa w och johanna a åker med i bilen också så jag får lite sällskap på vägarna, skönt och kul!

en bild på lille bebisen kanske kommer imorgon när jag förhoppningsvis träffat honom.
kanske får avslöja hans namn då också men får ju kolla med hans päron först!

idag hoppas jag att jag hittar de sista julklapparna, en present till bebisen och ett rött skärp som passar fint i jul.
ska även in till stadíum och klaga på min nya jacka.
det är fel pälskrage till den, den är för kort. jisses!

ha en fin dag så kanske jag kan blogga ikväll med lite bilder från vad jag köpt!

tre dagar till lucia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0