mör

nu är jag hemkommen från träningen och har ätit rogers goda korvstroganoff och pasta!
jag har en viss förmåga att Alltid äta framför datorn efter träningen för jag tror att jag sparar tid eller ngt.
i själva verket gör det bara att jag får äta kall mat, får sluta med det!!

träningen var kul och hade bra tempo!
anna slog block ut på mig så tre fingrar böjdes bakåt, ajajaj kan jag säga.
isade direkt dock så blir nog inte svullet!!
gymmade innan bollträningen me och ökade vikt på en del övningar, bra gjort!

jobbet gick bra idag också och idag har det trillat in en hel del så imon blir det mycket att göra!!
hoppas jag hinner med luciatåget som kommer på morgonen, det är ju väldigt mysigt.
ska kanske klä sig lite extra fint imorgon när det är lucia =)

nu MÅSTE jag slå in resten av julklapparna och röja upp efter mig, Roger kallade precis vårt hem för soptipp

funderar på ifall vi skulle strukturera oss lite mer i laget ibland..haha! eller det ser ut som alla har full koll va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0