lång dag

sov alldeles för länge imorse, vaknade av Rogers klocka som ringer senare än min!
glömde frukost till jobbet så jag fick beställa en macka =)
jobbat på hela dagen och sen var det hem och laga mat, pasta med kräftsås blev det - supersmidigt recept!! plockade lite och åkte till träningen!
solade faktiskt idag, förlåt alla som tycker att man inte ska det.
jag tror det är okej någon gång ibland.
träningen gick helt okej men på torsdag får det gå toppen!
fick massage efteråt, ajajaj.

nu borde jag egentligen ta hand om all tvätt men jag tror jag tar och borstar tänderna och kryper ner jämte min älskling som redan ligger i sängen! <3
en gammal bild där han ser liiiite slirig ut, men söt ändå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0