knäckt

jobbade halvdag idag, sen hade jag tid hos kiropraktorn.
nu är jag helknäckt och fick inte träna idag.
får ev. bli gymmet på torsdag och sen blir det lite ledigt för mig me!!
gjorde lite ärenden på stan och hittade ett fint mörkrött skärp i mocka som jag tror passar utmärkt till min nya klänning jag ska ha på mig någon av juldagarna.

hem en sväng och sen upp till Sara och barnen tillsammans med Jojjo (min andretränare och vän).
vi åt lite julgodis och busade =)
ikväll har jag inte haft någon ork.
hamnade i soffan med en toast och sen somnade jag gott!
julpynta får man nog göra imorgon!!

Sara bjöd på lite mysig stämning



Kommentarer
Postat av: Matilda

Vill se klänningen o skärpet! :-)

2011-12-20 @ 21:56:25
URL: http://upphem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0