julskinkan har rymt


Det har varit mycket nu senaste dagarna så jag har inte hunnit uppdatera varje dag!

I onsdags var päronen på besök, vi bjöd på tacopaj och sallad, supergott om jag får säga det själv ;)

Sen var jag och Sara på onsdags-dejt hos Tessan, mysigt!! Det känns så varmt och mysigt hemma hos Tessan, det gillar jag!

Igår var det hem och greja lite och sen styrketräning, gymmet gick bra!! Sen var det dags för bollträning och som jag missade.

Backspike är INTE min starka sida men så dålig som jag var igår har jag nog Aldrig varit tidigare.

Dick hade en och annan omunter spelare att tas med igår..haha. Vi är så peppade på match allihop så vi vill att det ska bli lördag kl.14 NU.

Alltså ett träningspass kvar innan the game of the year.

 

NU KÖR VI!


idag var det julbord med jobbet, jag hängde med den här sköna liraren!!
hennes mamma och jag är kompisar.
Tuva <3


Kommentarer
Postat av: Carola

Åh herregud sicken sötis! Är det Matildas tjej? Ska försöka bänka mig i morgon kl 14, sänder ni Live? Kram från en trött och förkyld storasyster!

2011-12-16 @ 22:42:41
Postat av: Mor

Ja tjejen är ju inte bara söt, det verkar som om det även finns energi i henne. Hon lyckades troligen slita av tomteluvan.

Håller tummarna för kl. 14.00.

Kram

2011-12-17 @ 00:12:29
Postat av: GVK fan

Så kul att det gick GVK:s väg idag. Vi glädjs gerkligen med hela laget.

Kramis Mor



2011-12-17 @ 20:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0