fejat

igår gjorde jag inte många knop.
hade telefonmöte med sydsvenska volleybollförbundet så det var ju duktigt men i övrigt var jag rätt stillasittande.
städade iofs ur mina sminkväskor vilket verkligen behövdes.
är SÅ tråkigt nu, jag håller på att använda upp mina sminkprodukter, speceillt foundation och mascara så ska jag sen försöka hitta de bästa som man alltid är på jakt efter!
någon som har tips?
viktor och annie kom ner på spagge och köttfärssås på kvällen och de hade med sig godis och chips till mig, tack som tusan för det =)

idag har det varit jobb med kundbesök så imorgon har jag mycket att göra på kontoret..
sen var det bollträning i rätt lugnt tempo. julklappsutdelning och annat gött me!!
hann inte gymma idag så det får jag göra imorgon.
imorgon ska jag även till kiropraktorn och hoppas verkligen att han får ut min låsning vid skulderbladet!!!




Kommentarer
Postat av: Matilda

Fiberwig is da shit

2011-12-20 @ 21:55:21
URL: http://upphem.blogg.se/
Postat av: Ida B

Kolla in denna länken. Klart det bästa sminket jag har haft.

Postat av: Mor

Hur stor väska behöver detta smink???

Kramis

2011-12-23 @ 00:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0