avslöjande

nu är jag hemkommen från pappas födelsedagskalas!
han fick en jättefin "julgran" av oss alla barn m.respektive och barnbarn, till flaggstången som jag självklart glömde att fota men ska se om jag hittar en bild på nätet istället på ngt liknande!

vi åt lunch och fikade så det stog härliga till!
busade med lilleman, min äldsta brorsas son alltså. han är 18 månader nu och SÅ söt.
han säger "hanna" till mig nu, sötisen!

sen var det ju den nya lille familjemedlemmen =) för dagen klädd i en tomtedräkt som var lite stor till hans lilla, lilla kropp. han får vara anonym här lite men hans namn fick avslöjas!
Mattias, Phoomi. <3

roger hade med sig en skiva hem från sin mamma till mig nu,
Vår Jul med Sanna, Shirley och Sonja, fantastiskt!
om en stund ska jag och roger avsluta den här söndagen med lite filmmys och kanske några chips.
ska fixa ihop den sista julklappsinslgningen nu me, phuu.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Nice gran pappsi fick! Var köper man sån??

2011-12-11 @ 20:53:14
Postat av: johanna

inköpt på rusta!! 799:-

2011-12-11 @ 21:13:28
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ser fram emot att se granen på plats!

2011-12-11 @ 22:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0