veckan

veckan som varit har ju varit superbra.
liesl har varit på besök och det var skitkul att träffa henne igen !
eventuellt träffar jag henne en sväng imon med innan hon åker hem.
vi var på bambu i tisdags iaf och det var så gott, ingen glassbuffé för mig dock eftersom vi har slagit vad syrran och jag.

i onsdags var jag och roger hos min kollega och vän matilda och hälsade på hennes och henriks lilla tuva!!
så söt och liten, snart 1 månad!

i torsdags minns jag inte vad jag gjorde men har haft fullt upp hela veckan iaf och hunnit med boxpass, gymmet, jobb och matlagning iaf!

igår var vi hos min brorsson Alfred. så söt han är men lite rädd för mig ibland..
träffar ju inte honom jätteofta så han känner ju inte mig än!
vi fick våfflor som intogs på altanen och sen blev det grillat rådjurskött, ungsrostade rotfrukter och konjakssås, det var fint.
till efterrätt blev det glass, grädde och dulce de leche som var supergod.
kondenserad mjölk som kokat i konservburken under flera timmar, så gött!
hann ju förresten med att köpa två par skor på deichmann sko, min nya favoritskoaffär eftersom de hade strl. 42, 43 och till och med 44! farligt för mig men äntligen säger jag!
en lila vattenflaska me, fiin =)

nähä nu måste jag slänga ihop lite lax och äta den sen är det partaj hos Ääälin!
kommer lite bilder här.
ingen på Affe dock för jag vet inte om han vill va med på internet.

liesl ser "svensk" ut, jag amerikansk =)

lilla tuva bebisen!


Kommentarer
Postat av: madeleine

åå va bra me skorna. Ska tipsa mamma :)

2011-04-16 @ 18:01:03
Postat av: Lotta

Åh, vad bra att du hittat en skobutik.

Du har ju faktiskt tryckt i dina fötter i för små skor ett antal gånger så jag tycker du kan unna dig :)



Känner knappt igen Liesl och som du säger det där amerikanska leendet borde inte komma från dig...



2011-04-17 @ 08:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0