värk

nu är lördagen här!
jag har längtat lite =)

i onsdags körde jag ju första träningspasset på evigheter.
blev en timme på gymmet, med lite lätt träningsvärk torsdag fredag begav jag mig till gymmet även igår.
oh herre jisses.
josefin på gymmet hade fixat tre finfina pass åt mig och igår var det dags för det första.
ben och rygg och skit me vilken träningsvärk jag har idag.
vet att jag skulle börja lugnt men tyckte jag gjorde det!
idag får jag sätta handen i väggen eller på ringen när jag ska sätta mig på toan, hahaha så jobbigt.
igårkväll så städade jag köket och jag och roger åt varma mackor och jag la mig tidigt, skönt!
sov nästan tio timmar!!!
nu ska jag ta och steka mig en omelett till frukost och sen ska jag och annie bege oss till second hand i gnosjö och hoppas man hittar ngt fint fynd!!
de har en mycket mysig gardinaffär med inredningsgrejer jämte också som är supernice men dyr..

ikväll sen då?!! jooho då smäller det.
lisa, amanda, madde, annie och jag ska föra lite hos annie med hemmagjord pizza och gott å dricka, måste till bolaget me ja..
sen blir det HOFFMAESTRO i parken = gött

over and out
ps. min snygga kompis Sara rockar sin nya lugg - superhot mama!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

MÄH, du är ju världens sötaste!!! Och efter den här helgen kommer jag vara skyldig dig en jäkla massa tjänster!! ;-)

SES snart!! Höhö!!

kram

2011-04-02 @ 13:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0